15 Şubat 2014 Cumartesi

Ben, Kardeşim , Komşumuz Ezgi ve Abisi...

Merhaba
adım mert ben 22 yaşında 1,74 boyunda düzgün giyinen yakışıklı bir erkegim sizlere kardeşim filiz ile yaşadıgımız bir anımı anlatmak istiyorum filiz 19 yaşında liseyi yeni bitirmiş sanki podyumdan yeni inmiş manken gibi bir kız. 

O gün annemle babam evlilik yıl dönümlerini kutlamak için 3 günlük bir tatile gitmişlerdi bende fırsat bu fırsat komşunun kızı ezgi ile nasıl daha yakın olabilirim diye planlar yapıyordum tabi sex felan aklımda hiç geçmiyor filiz evdeyken çok zor bir ihtimaldi bu arada ezgi 22 yaşında kardeşim kadar sexsi bir fiziğe sahip olgun bir kız tabi hal böyle olunca odasının penceresi benim odamla karşılıklı oldugu için arada göz kayması oluyor arada :) o gün aklıma bi fikir geldi ezgi ile abisini akşam yemege davet edecektim filize sordum kabul etti ve hemen yemek hazırlıklarına başladı. çok şaşırmıştım ilk defa bu kadar istekli görmüştüm kardeşimi genelde hep tartışır hiç iyi anlaşamayız kıyafetleri beni deli eder sürekli kavga eder zorla kıyafetini degiştirtirim. Neyse akşam olmuştu ezgi ile selim bize geldiler yemek yedik bol bol sohbet ettik arada ilişki durumlarımız konuşuldu ezgi ile selim bu konuda bizden daha rahattılar filiz benim yanımda hiç bahsetmedi  hep geçiştirdi bu konuları ezgi açık açık konusuyordu selim gayet rahat bir şekilde dinliyor bazı konularda akıl veriyordu ezgiye. Artık yemek bitmiş içkilerimizi yudumluyor televizyon izliyorduk meze kalmamıştı herkez birbirine bakıyordu kimse kalkıp mezeleri tazelemek istemiyordu filize söyledim " hiçmi mezesiz içmedin" diye karşılık verdi sinirlenmiştim ama ezginin yanında çirkinleşmek istemedim ben kalktım ve tam o sırada arayıpta bulamadıgım o fırsat ezgi "dur sana yardım ediyim"  diye seslenerek arkamdan geldi.

Mutfaga geçtik mutfagımız dardı hareket ederken sürekli sikim ezginin götüne degiyor degdikce beni mahvediyordu gittikce sertleşiyor her degdigindede ezginin yavaş yavaş hissettigini anlıyordum salatalar bir türlü bitmek bilmiyordu sikim iyice kalkmıştı artık bilerek ezgiye arkadan sürtüyor kendimi tatmin ediyordum. ezgi bana dogru döndü " seninki de kalktı " demesinmi kıp kırmızı olmustum tekrar arkasını döndü utanma ben kızım benimde hislerim var seni anlıyabiliyorum dedi. birazda sarhoslugun etkisiyle daha çok sürtünmeye sürtünürken ileri geri yapmaya başlamıştım bu ezginin çok hoşuna gidiyordu gülüyor yapma felan diyor sikimi tutmaya çalışıyordu mutfaktan hiç çıkmak istemiyorduk ezgi merak edecekler bizi felan diyordu bende etmezler sohbet ediyorlar felan diyerek hala oynaşıyordum ezgi bi anda önünü döndü dudak dudaga geldik böyle olacagını hiç tahmin etmemiştim sevişmeye başladık elimi gögüslerine attım okşadım okşadıkca beni daha sert öpüyordu çok hoşlanmıştım gömleginin üst dügmelerini açtım boynunu okşuyordum sonra  götünden sarıldım iyice kendini bana bırakmış organizma oluyordu çenesinin altından yavaş yavaş öperek gögüslerine kadar geldim tam açacaktım kendini çekti dur yapma dedi kalbim yerine sıgmıyordu sikim taş gibi olmuştu gögüslerinin yarısı açıktı bi yandanda kardeşim ve selim görecek diye ödüm kopuyordu resmen cinayet sebebi kızın abisine yakalana bilirdim sonra tabakları aldık odaya dogru gittik ezgi önde ben arkada hızlı bi şekilde çıktık mutfaktan tam odaya girecekken ezgi oldugu yerde çivi gibi çakılmıştı arkadan tam çarpacakken durdum odaya baktım birde ne göreyim selim benim 19 yaşındaki manken gibi kardeşime yumulmuş dudaklarını adeta yiyordu deli gibi sevişiyorlardı kardeşimde az orospu degil hani dil mil atıyor elini selimin gömleğini içine sokmuş göğsünü okşuyor selimi zevke getiriyordu selim hem sevişiyor hemde elini kardeşimin eteğinin altına sokmuş Amını okşuyordu o okşadıkça filiz daha çok zevke geliyor selimi daha çok azdırıyordu nasıl bu hale gelmişlerdi ezgi ile ben anlamamıştık TV ye baktığımda erotik yayın yapan kanalın açık olduğunu gördüm azmışlardı resmen birbirlerini yiyorlardı 19 yaşındaki kardeşim 24 yaşındaki selimi parçalıyordu resmen. Selim filizin gömleğini yavaş yavaş açıyor filiz hiç tepki vermiyor hala selimin göğsünü okşuyordu arada dayanamıyor inleme sesleri çıkarıyordu. selim filizin gömleğini çıkarmış filiz artık süt-yenle kalmıştı artık selim filizin dudaklarını bırakmış göğüslerini okşuyordu yalıyordu sütyeninide çıkardı artık filizi belde yukarısı çırıl çıplaktı ilk defa filizi böyle görmüştüm bu arada ezgi ise tam önümde gittikçe bana doğru geri geri geliyordu oda mutfaktan beri fena zevke gelmişti böyle bişey görmeyi ikimizde beklemiyorduk çok azmıştı bunu anlayabiliyordum kalbinin atışları bana geliyordu iyice sikime dayandı sikim tekrar ezginin götüne sürtülüyor, artık dayanamayan filiz ile selimin iniltilerini dinlerken pür dikkat onları izliyorduk. kardeşimi kurtarmak falan geçmiyordu içimden ezgi kendi amını okşamaya başlamış götüyle de sürtünerek sikimi kaldırıyordu selim ise kardeşim filizin göğüslerini yalıyor eteğini çıkarmaya çalışıyordu ikiside deli gibi iniliyordu. elimi birden sert bir şekilde ezginin amına attım diğer elimle bağırmasın diye ağzını kapattım elimi yalamaya başlamıştı amı öyle bi ıslanmıştı ki panlolonundan  elime sular damlıyordu resmen elimi ezginin pantolonuna soktum bi yandan sikimi götüne sürtüyor bi yandanda ezgiyi boşaltıyordum bizi görmemeleri için kenara çekildik kapnın kenarından onları izlerken bir birimizi tatmin ediyor dudaklarımızla yalaşıyorduk kardeşimle ezginin abisi bizim için fantezi ye dönüşmüştü onları izledikce zevke geliyorduk, evet kardeşimi izliyordum selim onu çırıl çıplak soymuş filizde onu soyuyordu o kadar kendilerinden geçmişlerdiki çıkardıkları sesler evi inletiyordu ama onların umrunda bile degildi. ikiside çırıl çıplak olmuşlardı ayakta sevişirken filiz selimin yaragını eline almış 31 çekiyordu selimde elini bir an olsun kardeşimin amından ayırmıyordubi anda elini amından çekti kardeşimin kollarından tuttu ve koltuga dogru savurdu kardeşimde o an ki azgınlıkla direk bacaklarını ayırdı ve sanki gir der gibi amını parmaklarıyla açtı selim sert bir şekilde kardeşimin amına girdi selim elini filizin agzına kapatsada fayda etmiyor çıklık atmasını engelleyemiyordu deli gibi sikiyordu kardeşimi kardeşimde resmen selimi sikiyordu benim sikimde filizin o haline dayanamayıp taş gibi olmuştu sikimi çıkarttım artık ezgi sikimi eline almış 31 çektiriyordu selim ise hala kardeşim filizi deli gibi sikiyordu o arada bende ezgini gömleginin dügmelerini koparttım bizde fena azmıştık sikimle 31 çekiyordu o sırada elindeki tabaklar düştü kırıldı selimle filiz bi anda birbirlerinden ayrılmış panikle bakınırken bizde içeri daldık ezginin gögüsleri beni sikim açık onlar tamamen çıplak bi şekilde karşı karşıya geldik ezgi selimle aramıza girdi kavga etmeyelim diye bana dogru döndü ve "lütfen devam et lütfen" diyerek sikimi oksadı. filiz elini yüzüne kapatmış aglıyordu derin nefes alıyorduk ezgi ile sevişmeye başladık bu sefer biz birbirimizi yiyorduk filizle selim ise şaşkınlık la bizi izliyordu ezgi beni bıraktı filizin yanına gitti "ben seni abini tutarım sende benim abimi tut bir an önce bitsin  lütfen " dedi ezgi bana filiz selime sert bi şekilde sarıldı sevişiyorduk artık hiç bişey umurumuzda degildi selimle birbirimizi kardeşini sikecektik onlar tekrar birleşti artık rahatlıkla çıglık atıyorlardı ezgi ile sanki vücutlarımız dans ediyordu onlar bi koltukta bi bir koltukta sikişmeye başladık ezgi tamamen soyunmuştu kardeşim filizin yanına oturdu oda bacaklarını ayırdı amını elleriyle genişletti gel artık dedi. bacaklarının arasına girdim sikimi yavaşca ezginin amına soktu amı tertemizdi sıcacıktı yavaş yavaş git gel yapmaya başladım sonra yavaş yavaş hızlanmaya başladım artık her soktugumda ses çıkarır olmuştum selim filiz i öyle bir sikiyorduki filiz artık kendinden geçmiş elini benim dudaklarımda gögsümde gezdiriyor bu beni daha çok azdırıyordu kardeşim beni okşuyordu kardeşimin beni okşaması ezgiyi daha çok azdırıyor oda filizin gögüs uçlarını yalıyordu selim filiz i kaldırdı kafasını koltuga bastırdı götünü tamamen domaltı bi an götüne sokacak sanmıştım ama arkadan amına girmeye başladı filiz daha çok zevk almıştı bu pozisyondan ezgi "hadi aşkım bende istiyorum " dedi aynı pozisyona geldik selimle birbirimize bakamaz hale gelmiştik kızlar bizi kendimizden geçirmiş adeta swinger kulüplerindeki erkekler gibi hissetmeye başlamıştık o anlarda ezgi bir anda sikimden fırladı abisi selim i sert bi şekilde koltuga iteleyerek ayırdı filizden selime sarılır gibi oldu onu okşuyordu biz filizle ne oldugunu anlamamıştık geri döndü filiz i kaldırdı bana dogru fırlattı  filiz çırıl çıplak bi şekilde artık kollarımdaydı. o arada abi dedigini duydum kısık bir sesle vücudu yumusacıktı çırıl çıplaktı hiç böyle bişey hayal etmemiştim omuzlarından tutuyordum yavaşca ellerini tuttum dudaklarını öpüyordum kendimde degildim sanki düşünsenize kardeşimle sevişmeye başladım ezgi ile selim e baktım azmış bi şekilde bizi izliyolardı ezginin elinde selimin siki vardı onlar sert bi şekilde birbirlerine yumuldular ama ben hala alışamamıştım kardeşimi öpüyordum ama git gide ayrı bi zevk vermeye başlamıştı dilini yalıyor agzının suyunu içiyordum filizin kulagına fısıldadım biraz önce dudaklarımı oksadıgını çok hoşuma gittigini söyledim oda "sende benim memelerimi okşadın dedi" şaşırmıştım eminmisin ben sana dokunmadım dedim dokundun zevkten kendini kaybetmiştin gözün sadece ezginin dudaklarındaydı o sırada okşadın dedi. şaşırmıştım bu sırada ezgi ve selim tamemen birleşmişlerti selim ezginin amına girmiş deli gibi sikiyordu kardeşini biz ise hala sevişiyorduk filiz sikimi eline aldı çok kalın diye mırıldandı kulagıma egildi agzına aldı 19 yaşındaki bi kızın bu kadar iyi sakso çekmesi şaşırtmıştı egildim aşagıya ilk olup olmadıgını sordum bu ilk deneyiyim ilk erkegim selim dedi. kaldırdım koltuga oturttum bacaklarını açtım amına dilimi sürdüm iyice gerilmişti vücugu kendini kasmamasını son erkeginin ben olacagımı söyledim rahatlamıştı yalamayabaşladım amını sert dil darbeleriyle iyice kendinden geçirdim nerdeyse hiç hali kalmamıştı sikimi amına sürmeye başladım ve içine yavaşca soktum kendi kardeşime doyamyordum o anın hiç bitmesini istemedim bu arada ezgi de abisinin yaragının altında bana uzanmaya çalışıyordu dudaklarımız birbirine çarpıyordu dayanılmaz hale gelmişti boşalmak üzereyim diye bagırdım selim bende dedi kızlar çıldırmıştı aynı anda boşalın diye bagırmaya başladılar ikiside kendisine boşalmamızı istiyordu selimle anlaştıl daha fazla tutamıyorduk o sikini sıkarak ezginin amına boşaldı hala sikini tutuyordu çekil dedi geri kalanınıda fiizin amına boşaldı kızlar biraz rahatlamıştı ezgi kaltı sikime oturdu filiz ise amını agzıma dayadı iki kızıda aynı anda sikiyordum selim ise gülerek yan koltuktan bizi izliyordu filizi agzımın üstünden kaldırıp kenara attım geldi diyerek ezgiyide kenara attım ikiside amını açmış boşalmamı bekliyordu selimin taktigi uygulayarak önce kardeşim filizin amını sonra abisinin gözü önünde ezginin amını doldurdum hala fışkırıyordu onlarda 19 yaşındaki canım kardeşim filizin gögüslerine geldi ezgi hemen yalamaya başladı sonra filizde ezgini dudaklarını yalayarak paylaştılar kenara oturdum ezgi ile filiz hala sevişiyordu ezgi benim yanıma oturdu filizde selimin yanına hala birbirimizi oksuyorduk sonra nasıl böyle bisey yaptık diye birbirimize kızmaya başladık sonra selim "baksana kızlara ne kadar mutlular " dedi gercektende kardeşimi ilk defa böyle mutlu görmüştüm sonra kardeşime neden bakire olmadıgını sordum ve cevabımıda aldım. bi çanta dolusu takma yarak çıkardı. Bizim küçük orospu beni düşünerek kendi kendini sikiyormuş az önceki arzulu sevişmenin nedenide buymuş bide pis pis gülüyor. yanına gittim seni ne zaman istersen sikerim dedim beraber sikin dedi ezgi geldi bensizmi sikişeceksiniz muhabbeti döndü. sonra ya hamile kalırlarsa ne yapaccaz derken selimle birbirimize söz verdik o benim kardeşimle evlenecek bende onun kardeşiyle evlenecektim cocukların kimden dogacagının önemi olmayacaktı böylelikle gece boyu sevişerek yattık ezgi ile sonrada sık sık tatile çıktık dördümüz ezgiyi seviyorum filizde selimi seviyor. seneye evlenmeye düşünüyoruz çifte nikahla ailelerimiz ilişkimizi biliyo tabiki bazı geceler filizle seviştigimizi degil :) ben ezgiyle, filiz selimle :)

Sonra size ezgi ile hollanda tatilinde katıldıgımız swinger kulupün hikayesinide anlatırım sevgilerle...